👀 Curious about the state of the restaurant industry? Get exclusive insights from our latest report 📖 →

APICBASE genomineerd voor de Rising Star award 2018 door Deloitte België!

Antwerpen, 25 oktober 2018 – APICBASE.COM is als één van de tien finalisten genomineerd voor de prestigieuze Rising Star award 2018. De Rising Star selectie is deel van de Deloitte Technology Fast 50 wedstrijd en is bedoeld voor beloftevolle bedrijven die minder dan 4 jaar actief zijn in de technologische sector. APICBASE begon als een food fotografie oplossing voor chefs, maar is nu uitgegroeid tot een compleet food management platform dat bedrijven in de voedingsindustrie helpt, met meer dan 250 klanten in 15 landen.

APICBASE ontwikkelt een Cloud software waar culinaire professionals hun processen kunnen digitaliseren en de “back of house” optimaliseren. Het food management platform helpt foodbedrijven op vier manieren. Ten eerste, wordt inzicht verrijkt in hun food cost waardoor winstmarges verbeterd worden via doorgedreven Business Intelligence. Daarnaast helpt APICBASE om risico’s te minimaliseren en processen af te stemmen op lokale wetgeving, zoals allergenendeclaraties en het berekenen van nutritionele waarden. Verder helpt de software om personeelskosten te drukken door culinaire professionals meer in de keuken te laten werken en minder achter hun bureau. Ten laatste worden voedingsbedrijven geholpen door op een consistente manier te schalen dankzij het centrale beheer van hun intellectueel eigendom en dankzij de training tools die APICBASE aanreikt. Dit zit allemaal vervat in één softwarepakket dat van in het begin gebouwd is om te schalen.

“We zijn erg blij om genomineerd te zijn voor de Rising Star 2018 award”, zegt Carl Jacobs, CEO en mede-oprichter van APICBASE. “Het is een grote eer en ik zie deze nominatie als een bevestiging voor de innovatie die we in de voedingsindustrie brengen”

Vandaag helpt APICBASE meer dan 250 bedrijven in meer dan 15 landen, van kleine restaurants tot restaurantketens en multinationals in de voedingsindustrie. APICBASE helpt hen op verschillende manieren om tijd en geld te besparen.

APICBASE zal aanwezig zijn op het pitch evenement in Brussel op 15 november 2018, waar een onafhankelijke jury de winnaar zal bekend maken.

Over de Rising Star Award

De Deloitte Technology Fast 50 competition is een jaarlijkse selectie van de 50 snelst groeiende en innovatieve technologische bedrijven met een hoofdkantoor in België. Publieke of private bedrijven die een technologisch product of dienst ontwikkelen en die een substantiële omzetgroei hebben gekend in de laatste 4 jaar kunnen deelnemen aan de wedstrijd en kans maken om genomineerd te worden als een van de 50 snelst groeiende technologiebedrijven in België.

Bedrijven die minder dan 4 jaar actief zijn in de technologische sector kunnen deelnemen in de speciale Rising Star categorie. Deze bedrijven worden beoordeeld door een onafhankelijke jury over hun omzetpotentieel en schaalbaarheid.

Vergelijkbare artikelen

Neem controle over ops,
kosten laag en kwaliteit hoog houden